Pytania i odpowiedzi (FAQ)
  1. Kiedy mogę spodziewać paczki po złożeniu zamówienia?

Pracujemy na najwyższych obrotach, by wszystkie paczki były gotowe do wysyłki w ciągu 24 godzin (do maksymalnie 48 godzin). Następnie, spakowane zamówienia przekazujemy wybranemu przez Ciebie przewoźnikowi. Kurierzy, na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, zwykle dostarczają je w ciągu 2 dni roboczych (do maksymalnie 4). W przypadku odbioru osobistego paczka będzie gotowa w ciągu 24 godzin - poinformujemy Cię o odbiorze w wiadomości e-mail/SMS.

 

  1. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia masz 3 dni robocze od złożenia zamówienia. Po upłynięciu tego czasu zamówienia zostanie automatycznie anulowane.

 

  1. Czy można sprawdzić dostępność produktów?

Potrzeba kliknąć na czerwony button z napisem "do koszyka" znajdujący się przy każdym produkcie oznacza to, że dany produkt jest dostępny. Jeśli przy produkcie widnieje informacja "powiadom o dostępności" lub "czeka na dostawę" oznacza to, że produkt obecnie nie jest dostępny. Wówczas albo możesz zapisać się na powiadomienie o dostawie towaru (poprzez kliknięcie przycisku i podanie swojego adresu e-mail), bądź wysłać do nas indywidualne zapytanie.

 

  1. Czy mogę zapłacić za zamówienie przy jego odbiorze?

Przy odbiorze osobistym w magazynie firmy adres: Aleja Generała Władysława Sikorskiego 447, 35-304 Rzeszów możesz opłacić zamówienie gotówką bez dodatkowych opłat.

  1. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Na zwrot towaru masz 14 dni - vide: zwroty. Pamiętaj, że koszt wysyłki zwrotnej ponosi Kupujący, a zwracany towar nie powinien być używany - vide: regulaminy

Towary zindywidualizowane (np. produkt został skrócony do zamawianej długości) nie podlegają reklamacji

 

  1. Gdzie znajdę formularz odstąpienia od umowy?

Formularz znajdziesz w paczce, możesz go też pobrać ze strony sklepu - vide: Załącznik nr 1

 

  1. Kiedy mogę spodziewać się zwrotu wpłaty?

Od momentu dostarczenia do nas przesyłki spodziewaj się zwrotu środków w ciągu 14 dni kalendarzowych. Jeśli będą jakieś opóźnienia - prosimy o kontakt. Wszystko można wyjaśnić.

 

  1. Czy darmowa wysyłka przy zakupach powyżej 299 zł obowiązuje tylko przy przedpłacie?

Darmowa wysyłka obejmuje paczki wysyłane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem Poczty Polskiej (48 i 24) i jest niezależna od formy płatności (przedpłata przelewem czy płatność gotówką przy odbiorze).

 

  1. Dlaczego nie otrzymałem maila potwierdzającego złożenie zamówienia?

Przyczyn może być kilka: awaria naszego systemu, przeciążone serwery etc. Z całą pewnością już pracujemy nad naprawą.  Jeśli jednak bardzo się martwisz o status swojego zlecenia zawsze możesz do nas napisać lub zadzwonić, wtedy zawsze rozwiejemy Państwa wątpliwości i pomożemy.

 

  1. Moje zamówienie zostało wstrzymane - co robić?

Powodów wstrzymania zamówienia może być kilka: najczęściej jest to brak prawidłowych danych w zamówieniu (np. nieprawidłowy kod pocztowy lub niekompletny numer telefonu). Może się tez zdarzyć, iż brakuje danego produktu (system się zawiesił i nie "zdjął" produktu po ostatnich zakupach, stan magazynowy został źle policzony, albo okazało się, że ostatnia sztuka towaru ma jakąś wadę. Nie jesteśmy maszynami i ludzkie pomyłki również nie są nam obce.W takiej sytuacji zawsze kontaktujemy się z klientem i indywidualnie wyjaśniamy sytuację. Ale nasze biuro pracuje od pn do pt w godz. 9-17, więc jeśli "awaria" zdarzyła się poza godzinami pracy biura, daj nam proszę czas na zapoznanie się ze sprawą. Na pewno się odezwiemy i rozwiejemy Twoje wątpliwości.

 

  1. Jak mogę zdobyć kupon rabatowy?

Wystarczy zarejestrować się w sklepie i zapisać na newsletter, bądź polubić nasz sklep na Facebooku. W wiadomości zwrotnej otrzymasz od nas specjalny, jednorazowy kod zniżkowy. Ponadto lubimy robić stałym klientom miłe niespodzianki. Dlatego warto się rejestrować.

 

UWAGA: jeśli coś nie działa odezwij się do nas. Niezwłocznie zajmiemy się sprawą.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl